24 tammikuuta 2014

37 dagar kvar

37 dagar. 37 dagar tills vi får börja vårt liv tillsammans. Känns så otroligt. 


I dag har jag köpt hund. I dag har jag betalat för min första egna hund och nu är hon min. Bara min lilla finis. Kan inte beskriva hur härligt det känns att med säkerhet veta att det är så, vet ju inte vad jag skulle ta mig till om jag av någon orsak inte skulle få henne. För ända sen dag ett har hon ju varit den enda rätta för mig. Min lilla fina Lucky.

I dag har jag också köpt flyg. Den 2. Mars kommer jag ta mitt pick och pack och styra stegen mot Malaga flygfält för att möta min håriga sötnos och börja vår gemensamma resa mot iskalla Finland. Kommer att bli en riktigt stor förändring för oss båda: Lucky som aldrig sett varken stadsliv eller snö eller ens haft ett riktigt, eget hem, och jag som kommer att lämna Spanien efter en så lång tid här. En stor men bra förändring som jag ser fram emot så sjukt massor.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti