03 toukokuuta 2014

Två månader hemma.



I går den 2. Maj har jag och Lucky varit hemma i Finland i precis 2 månaderEn stor stor milstolpe för oss båda.

Den här bloggen har stått död mest för att jag varit så trött hela tiden med att försöka bygga upp mitt liv någorlunda normalt igen. Men nu har två månader gått och det börjar både kännas lättare och se klarare ut igen. Så nu tänker jag ta ett nytt grepp om det här också. Från och med i dag kommer jag uppdatera med minst ett inlägg per dag om något positivt som hänt i vår vardag, om ett stort eller litet framsteg vi gjort eller ens bara med en sockersöt bild om det inte finns några ord. Jag tror det kommer bli jätte bra att fokusera på allt det fina som händer varje dag och varje stund. Allt det som jag så lätt missar eftersom jag sitter fast i min egna stressbubbla och glömmer uppskatta allt det som borde uppskattas. Från och med två månader skall jag börja uppskatta på heltid.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti